wtorek, 19 grudnia 2017

Promocja firmy

Robiąc porządki świąteczne - w telefonie, bo jak sprzątam to dokładnie 😂. Znalazłam kilka zdjęć zrobionych w czasie promocji firmy. Ponieważ przestała ona istnieć, to nic nie stoi na przeszkodzie, żebym je Wam pokazała.
Zapraszam na pokład!







Wszystko to co widzicie na zdjęciach, mieliśmy na wyposażeniu pokładu. Oczywiście w czasie lotu nie wygląda to dokładnie tak. Nie serwuje się na jednym stole High Tea, na drugim orzeszków, a jeszcze w kuchni tortu. Tutaj zostało to wyłożone, aby pokazać potencjalnym pasażerom i brokerom, co możemy zrobić, jak wygląda u nas serwis. I muszę nieskromnie powiedzieć, że wszyscy nas odwiedzający byli zachwyceni!
A Wam jak się podoba?

8 komentarzy:

  1. A Twoimi pasażerami byli głownie Polacy czy ludzie z zagranicy?? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam na pokładzie Polaków w tej firmie. Sporo osób było z USA.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boję sie latać więc te wszystkie smakołyki w chmurach nie dla mnie...może za wyjątkiem % i bąbelków :)
    Ale trzeba przyznać, że pięknie to wygląda.

    Jak poszukiwania nowej pracy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bąbelki w powietrzu są zwodnicze.... ;)
      Poszukiwania idą pełną parą, ale w sezonie świątecznym mało się rekrutuje. Mam nadzieję, że rynek ruszy w nowym roku! Pozdrawiam

      Usuń
    2. To trzymam kciuki, teraz szczególnie w wiadomej sprawie :)

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję! Teraz pozytywne wibracje bardzo mi się przydadzą! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. A to ten dawno nie widziany glamour... czly jednak jeszcze gdzieś istnieje!

    OdpowiedzUsuń