środa, 1 lutego 2017

Boston

Po kilku intensywnych dniach w pracy w końcu dostałam dzień odpoczynku. I do tego w nowym miejscu - w Bostonie!

Zaczynamy zwiedzanie!
Jeżeli uważaliście na lekcjach historii, to pewnie pamiętacie o "herbatce bostońskiej". W 1773 roku "Synowie Wolności" (konspiracyjna organizacja patriotyczna) wyrzucili za burtę zapas herbaty, którą rząd brytyjski chciał sprzedać z pominięciem zwyczajowych ceł i podatków. I tym zasłynęła stolica stanu Massachusetts.

Chyba się naoglądałam za dużo serialu "Przyjaciele", bo właśnie takie budynki kojarzą mi się ze Stanami Zjednoczonymi.
W mieście jest ich cała masa.
Są też i wieżowce.
Oraz stary ratusz - pośrodku ruchliwego skrzyżowania.
Boston został założony jako osada rybacka w 1629 roku, od tego czasu jest to ważny port handlowy.

Wybraliśmy się zatem na nabrzeże.

Dobrzy ludzie muszą tu mieszkać, skoro wystawili taki domek dla kaczek.

Pomimo zimna i przenikliwego wiatru spacer uważam za bardzo udany! Nowe miasto na mojej mapie zaznaczone! Mapa Stanów Zjednoczonych wygląda coraz lepiej.

8 komentarzy:

  1. Super! koniecznie musisz pokazac swoja mape Stanow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, przygotuję taki post. Dziękuję za pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te budynki, a la z cegły z tymi drabinkami :D kojarzą mi się też nie tylko z przyjaciółmi, ale i teledyskami do wielu wielu słynnych kawałków no i filmami! Ratusz w gąszczu wielkich budynków wygląda epicko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wam z "Przyjaciółmi", a mnie z "Pretty Woman" <3 :D

      Usuń
  4. Super! Nowe miejsce na mapie bedzie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, mam nadzieję też na jakieś nowe państwo w tym roku! Pozdrawiam

      Usuń