niedziela, 4 stycznia 2015

Mundur

Do napisania tego posta zainspirowało mnie to zdjęcie:

Wszystkie zdjęcia pochodzą z internetu.
Przedstawia ono nowe mundury Etihad Airways (modele to cabin crew!). I jak się Wam podobają? Dla mnie super, ale trochę szkoda mi starych mundurów, które były bardziej "arabskie" i chyba praktyczniejsze. Poniżej stare umundurowanie:



Seniorzy oraz panowie nie nosili sławnych kapeluszy z woalką. Nadal nosi się je w Gulf Air:


Oraz w Emirates:


Miałam przyjemność nosić w swoim życiu już kilka mundurów. Jedne lubiłam bardziej, inne mniej. Mogę śmiało powiedzieć, że:
-nie lubię nosić nic na głowie
-spódnice powinny być szerokie i długie (w wąskich i krótkich źle się pracuje)
-w zimie najchętniej noszę spodnie
-buty na obcasie nie sprawdzają się w pracy na pokładzie
-zawsze powinien w zestawie być sweter, bo w czasie długich lotów jest zimno
-rajstopy muszą być wzmocnione (cienkie dwudziestki rwą się przy pierwszym kontakcie z wózkiem)
-dwa zestawy umundurowania to minimum
-a przede wszystkim: mundur powinien być BEZPŁATNY.

Swoją drogą jestem bardzo ciekawa jak pracuje się w takim mundurze? (Garuda Airways)



W Europie kilkakrotnie rzuciły mi się w oczy panie z Austrian Airlines - jak dla mnie za dużo czerwonego.


A na koniec mój ulubiony obecnie mundur -  Air France:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz